top of page
ReDesign Facebook Cover.png

אירועים קרובים

  • LEADERS Alumni Association - Launch & Yearly Event
    LEADERS Alumni Association - Launch & Yearly Event
    יום ה׳, 18 באוג׳
    Herzliya
    18 באוג׳ 2022, 19:00
    Herzliya, Sapir St 4, Herzliya, Israel
    18 באוג׳ 2022, 19:00
    Herzliya, Sapir St 4, Herzliya, Israel

בין האתגרים שתצטרכו לפתור

1. המצאת קורות החיים מחדש.

2. הערכת סיכונים למיון מועמדים.

3. הכנת מועמדים לתהליך המיון.

4. פתרון בעיית הג'וניורים.

5. בנק משרות למדעי החברה.

6. תכניות מנטורינג.

ועוד!

האתגר

מציאת המשרה הראשונה היא אתגר עבור כמעט כל סטודנט/ית ובוגר/ת אוניברסיטה, בלי קשר לסוג התואר, הן מבחינת ניסיון, קשרים עסקיים וחברתיים, היכרות עם שוק העבודה ותהליך מציאת העבודה, הכנת קורות חיים ושליחה לתפקידים המתאימים. אנחנו לא מכירים את תהליך חיפוש העבודה – משליחת קו"ח ועד ראיונות והתאמת ציפיות.

בצד השני נמצאות חברות מגייסות המתמודדות עם אתגר מציאת המועמד האיכותי ביותר לתפקיד. החברות מתקשות להגיע אל אותן מועמדים פוטנציאלים. הן נדרשות לסנן כמות גדולה של קורות חיים, לאתר את המועמד/ת לטווח הארוך, לבצע תהליך גיוס אקטיבי ולהיחשף לקהל פוטנציאלי באוניברסיטאות. לא לכול החברות יש את האמצעים, הידע או הקשרים על מנת להגיע אל אותם מועמדים.

מטרת התחרות היא למצוא דרך חדשה לחיבור בין האוניברסיטה לתעשייה בנושא גיוס למשרות ראשונות. האתגר מסתכל על שני הצדדים, צד הסטודנטים והסטודנטיות וצד תהליך הגיוס בחברות עצמן. ניתן לפתור את האתגר מכול כיוון שהצוות רואה לנכון.

Anchor 1

הרשמה

לוח זמנים

ההרשמה תהיה פתוחה עד התאריך 27/03, בשעה 23:59. לא נדרש להגיע עם פתרון לפני פתיחת התחרות. לכול צוות יהיה איש או אשת קשר לצוות המוביל. כל שינוי בצוות יבוצע עד סגירת תהליך ההרשמה. לא תתאפשר הוספה של חבר או חברת צוות לאחר סגירת ההרשמה.

Anchor 2
Anchor 3
Blue Timeline Cycle Presentation (1).png

מקום ראשון
5,000 שקלים

פרסים

מקום שלישי
2,000 שקלים

מקום שני
3,000 שקלים

Anchor 4

התחרות

האתגר יפתח באירוע הפתיחה ביום שני ה28/03 בשעה 18:00 במרכז היזמות של אוניברסיטת בן גוריון. במהלך אירוע זה, האתגר יוסבר, יוצגו האתגרים מהחברות עצמן ויועברו 3 הרצאות קצרות בנושאים שעליהם שהצוותים ימדדו בסוף התחרות. לאחר מכן, יצאו הצוותים ליומיים של עבודה בזמנם החופשי (29-30/03) בליווי מנטורים ומתחם עבודה משותף. ביום חמישי ה31/03, יתקיים חצי הגמר של התחרות בשעה 13:00. על כל צוות יציג מצגת שאורכה 3 דקות לצוות השופטים, ללא זמן לשאלות. בשעה 16:00 יתקיים אירוע הגמר במרכז היזמות של אוניברסיטת בן גוריון. העולים לגמר יוכרזו בזמן האירוע עצמו וידרשו להציג את אותה המצגת מחצי הגמר, הפעם עם זמן לשאלות. בסוף האירוע יוכרזו המנצחים.

Anchor 5
Anchor 6

קריטריונים לדירוג

התוצרים

הקריטריונים לדירוג מהשופטים הם

  1. מענה על אתגר הReDesign

  2. חדשניות הפתרון ויצירתיות

  3. קהל יעד מתאים ופוטנציאל כניסה לשוק 

  4. הפוטנציאל של הפתרון לעצב מחדש את עולם הHR

על הצוותים להציג בחצי הגמר מצגת + עמוד מסכם וכוללים

  1. הצגת הבעיה

  2. הפתרון

  3. שוק

  4. קהל יעד

  5. התכנות

  6. יתרון על המתחרים

  7. חזון לעתיד

שימו לב – אינכם נדרשים לפתח את המוצר בתחרות, אבל תדרשו להציג דמו של המוצר, איך הוא עובד או הסבר כללי על אופן הפעולה.

בניים הצוותים

כל צוות יהיה מורכב מ-2-4 משתתפים ומשתתפות. המשתתף/ת שרושמים את הצוות לתחרות נדרשים להיות סטודנטים לתואר ראשון באוניברסיטת בן גוריון. כלל חברי הצוות נדרשים להיות סטודנטים בבן גוריון. אנו ממליצים להרכיב צוותים מגוונים ככול שאפשר, אינכם נדרשים לייצר את הפתרון שהצעתם.

Anchor 7

מנטורים ומנטוריות

כל צוות יקבל מנטור/ית, מטעם תוכנית היזמות LEADERS וארגון הבוגרים LEADERS Alumni Association, אשר ילוו את הצוות לאורך כל התחרות. בנוסף, כל צוות יקבל פגישה עם נציג/ה מתחום משאבי האנוש מאחת החברות השותפות לתחרות במשך ימי העבודה על האתגר (29-30/03).

Anchor 8
bottom of page